Je neemt contact met ons op als je met een probleem zit. Het is onze missie om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Toch gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Ben je niet tevreden over de manier waarop wij je te woord hebben gestaan? Of ben je niet blij met de advocaat of mediator met wie wij je in contact hebben gebracht? Dan horen wij het graag en zullen proberen je klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Vul ons klachtenformulier in en wij proberen jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Klacht over medewerker De Nationale Adviesbalie
Je bent niet blij met de manier waarop je te woord bent gestaan door onze medewerker of je bent niet tevreden met het advies dat wij je hebben gegeven. Wij horen graag waar je niet tevreden over bent, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Klacht over advocaat, jurist of mediator
Ben je door ons doorverwezen naar een advocaat, jurist of mediator? Ook dan vinden wij het belangrijk dat je door hen goed wordt verder geholpen. Ben je toch niet tevreden, dan kun je het beste eerst de betreffende specialist hierop aanspreken. Vaak lukt het wel om er samen uit te komen. Komt er toch geen goede oplossing, kijk dan of het betreffende kantoor een klachtenprocedure heeft en geef daar aan wat er aan de hand is. Daarnaast stellen wij het op prijs als je ons hier ook over in wil lichten. Wij hebben een nauwe samenwerking met de kantoren en zullen proberen samen met jou en de specialist tot een oplossing te komen.
Geef je klacht aan ons door
Je mag ons altijd bellen om je klacht door te spreken. Hiervoor kun je terecht op 055-5395655. Natuurlijk kun je ook het klachtenformulier invullen. Hierop kun je precies aangeven waar je niet tevreden over bent. Onze kwaliteitsmanager zal jouw mail lezen en hier zo snel mogelijk op reageren. Je kunt binnen drie werkdagen een reactie verwachten.
Lukt het ook met onze tussenkomst niet om het probleem met de specialist op te lossen, dan kun je het ook hogerop zoeken en contact opnemen met de Nederlandse Orde van Advocaten. Gaat het om een mediator, dan kun je terecht bij Stichting Kwaliteit Mediators.
Vul het klachtenformulier in!